Brännborn Center får toppbetyg av kunderna!

De utvecklar kundservicen under pandemin.
-Restriktioner och rekommendationer går hand i hand med kreativitet och utveckling. Brännborn Center får toppbetyg av kunderna.

Under pandemins restriktioner och rekommendationer har butiker och restauranger fått vara extra kreativa för att kunna driva verksamheten. Det innebär att många har utvecklat sin service till nya nivåer. Några av dessa nytänkande verksamheter finns på handelsområdet Brännborn Center i Ängelholm, som innehåller cirka 60 butiker, restauranger och caféer.

– Många av våra hyresgäster har tagit till kreativa lösningar för att kunna hålla sig till de restriktioner som gäller, samtidigt som de fortsätter att erbjuda sina varor och tjänster till kunder, ofta med en större effektivitet och inte sällan med en större kundnöjdhet, berättar Björn Larsson, VD Brännborn Center.

Populära AM Sushibar, med kreativa entreprenören Martin Pham i spetsen, har tagit ett stort kliv in i digitaliseringens era och satsar mycket på appar och nya beställningsrutiner. Andra hyresgäster tillmötesgår kunder och besökare på området genom att erbjuda hämtning utanför butiken eller leverans hem till dörren.

– Vi ser att våra hyresgäster verkligen är uppfinningsrika i sina sätt att fortsätta leverera till sina kunder och det är fantastiskt kul att se att de lyckas, säger Larsson och fortsätter:

– Det känns bra att vi nu kan erbjuda våra besökare och kunder flera digitala lösningar. Det är av stor vikt att på ett eller annat sätt kunna nå ut och det är extra roligt att våra hyresgäster har lyckats så bra med detta. Ett bevis på gott arbete under pandemin är resultatet av kundundersökningen Svenskarnas Favoritcentrum, där Brännborn Center får toppbetyg för sitt sätt att hantera pandemin.

-Undersökningen visar att våra besökare känner sig trygga här hos oss på Brännborn Center, även under en pandemi, säger Björn Larsson.

Pressinformation från Brännborn Fastigheter 2021-07-01.